Ingen gratis Kryssning :( :(

HELVETTES JÄVLA FUCKING CP!!!

jag fick ett presentkort på en gratis kryssning från Viking line..





där det står följande:

Förgyll vardagen med en njutningsfylld kryssning

Visst är det skönt att lämna vardagen bakom sig och koppla av med en stunds nöje och njutning.

Därför vill vi gärna bjuda dig och någon du tycker om på en resa med vår nöjeskryssare Cinderella.

Ombord väntar en hel värld av nöjen med många populära artister. Njut av god mat & dryck och förmånlig taxfreeshopping.

Dessutom erbjuder Cinderella Spa prisvärda behandlingar som är lika sköna som avkopplande.

I erbjudandet ingår

  • Fri dygnskryssning Stockholm–Mariehamn
  • 2–4 personer i B- eller C-hytt sön–tors
  • Rabatt på B- eller C-hytt övriga dagar och A-hytt alla dagar

Pris 0 kr/person

 

AWESOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME tänkte jag då!

berättar allt för Tila och Nina, vi åker under höstlovet när jag hunnit fylla 18 år!  men vi är lite fundersamma. Så jag kollar upp sidan och där står det att kryssningen från Stockholm till Mariehamn har åldersgränsen 21 år!

AAAAAAAAH VAD SUR JAG BLIR!

skulle blivit bästa ever! hade redan planerat att dra på kryssning eller något speciellt när jag blev 18 men nej! ingen gratiskryssning för mig dåraaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0