knasig lektion

OKEE?!
Knasigaste lektionen ever!
Varje grupp skulle hacka 4 kg lök var men jag var tvungen att hacka killarnas lök för att de inte klarade av det, snyft!
Gabbe hackade faktist lite
men sen såg man honom vid vattenkranen, gnugga sina ögon fem gånger om!
Och David kan inte hantera lökar! HAHA!

Vi började snacka om att jag är ateist (jag tror inte på gudar, eller något högre väsen)
Gabbe: - Jag med! Jag hatar Judar!
Alla: - VAAH!? HATAR DU JUDAR!?
Gabbe: - oj, hehe.. jag skulle säga Jesus, Jag hatar Jesus!

visst gabbe, vi kör på den ;)
 
Hela hemvägen handlade om våran varmkökslärare som alltid säger "okee"
han kommer från tyskland och har ganska roligt uttal på allt han säger!



Makes people cry! xD



" Jag hatar judar!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0