Fredagen 5/2

Helgen!

Fredagen.
började med att jag var hos en polare,
direkt när jag kom hem fick jag veta att jag skulle på fest med Thomas och Tila.
i vällingby
när vi kommer dit är festen inställd
vi åker tillbaka till stan och får veta att lukassom bor på drottninggatan har fest.
vi drar dig och jag ringer till Nippeh och Danne.
med omständigheter kommer de dit med några brudar som försvinner ganska fort,
 ingen aning om hur det gick till..
vi kör sanning och konsekvens
fast bara med konsekvens, haha

kvällen slutar med att
Jag, Tila, Tove och Nippeh ska sova hos Danne
Danne och tila är i hans rum
de lämnar mig, nippeh och tove att sova i vardagsrummet.
Tove: - Säg till när ni är klara.. (går iväg)
några minuter senare
- Färdig! kom och torka!
-Tove?

Då är hon spårlöst försvunnen!
kändes något pinsamt!
Förlåt Tove!

Oj vad vi skrattade åt den saken!







thomas vågar NÄSTAN åka ner









Någon får för sig att åka hiss!





haha oj vad jag ser tjock ut!



HAHA thomas flin!









Lukas, Lukas, Lukas...




Kepsen
(tila) blev utsatt på Konsekvens




Nippeh kör byxlös skottkärra med Danne!





Jag strular med tila



jag strippar för att Danne ska slicka mig från hälsenan till brösten
HAHA!!


Sen hände inte så mycket mer..





Kommentarer
Postat av: ANONYM

Vadå kom in och torka? Orka skryta om sånna där säker vad äre med dej?

2010-02-12 @ 14:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0