Småsyskonen

är hos småsyskonen i haninge, ska äta middag här eftersom min lillasyster Ronya fyllde år igår.

hade Uppsats skrivning idag på skolan och mitt ämne var "största intresse" vilken blev dans, haha. det gick ganska bra, skrev 7 sidor, STOLT!

något jobbigt att gå upp 6 när man börjar halv tio bara för att måsta åka från norrtälje till skolan, men som tur är så funkar SL linje hemmåt, så jag kommer hem som vanligt ikväll, behöver inte ta de dumma ersättningsbussarna! Tack för det!
Antar att de flesta läste första sidan i Metro, handlade om den vägen jag skulle åkt den morgonen :O
tur att jag inte var där!

läste också att det skulle bli  +5 grader på fredag, gillar värmen men inte slasken som kommer att komma!
men jag tycker faktist att det får räcka med kylan nu, och det vet jag att jag inte är ensam om.

nu måste jag duka bordet för middagen. PÖÖÖSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0