S-J-U-K

SJUUUUUUUKKKK!!!
Jag hatar att vara sjuk.
senast jag var sjuk så var det också just under varmkökslektionerna, som nu.
VILL INTE VARA SJUK!
not funny at all!

Och alla ställer krav på mig att jag ska hinna bli frisk tills på lördag också!
ska först på dansträning i solna
det är "prova på" helg och jag ska typ prova alla danser
sen snabbt hem, duscha och fixa mig, sen till experience!

här har ni "prova på" danserna, om ni är intresserade
http://www.bluehill.se/

och här är Experience länken
http://experience.se/20100206/main.html



Hatar att vara sjuk!




Kan berätta att mina ben är jätte snygga sen helgen

Det vänstra kommer från i fredags när jag skulle hem från Heron City med Theo.
jag var ju så duktig så att jag halkade under bussen när jag skulle hoppa på, och fick ett litet skrapsår.

Det högra kommer från Streetstar i lördags när jag ramlade ner för en LÅNG TRAPPA
inte skönt säger jag bara, haltade resten av lördagen.
och det var inte skrapsåret som gjorde ont utan blåmärket under.
man ser det inte så bra men det är större än vad det ser ut!
AJ AJ! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

men ingen vill veta

du är fortfarande den fulaste människan som finns på denna jord

2010-02-06 @ 03:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0