ksgfah

Har träffat Kim nu varje dag sen förra fredagen, ändå saknar jag honom nu.
Ska träffa honom en sista gång imorgon innan jag åker hem och packar till Umeå

Vi har ingen hotell lektion imorgon YES!! 
så jag slutar 14.40 

shit vad det ska bli kul i helgen!! längtar galet mycket!
Lördag morgon bär det av till Bygdsiljum och åka bräda med Linn och Roos, och kanske några till, det vet jag inte än..
sen på kvällen blir det firande av Lill Emma som blir 18!
TAGGATAGGA!!

PICS FRÅN HELGEN







Kim gillar verkligen inte när andra tar kort på honom!






Kommentarer
Postat av: Linn

kan bli för dåligt väder för att åka på lördag... så ha inte för höga förhoppningar, minus elva och snö. Inte precis kalaskul! :S

2010-02-24 @ 21:53:21
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0