snart sommar!

nästan all snö är borta och det var galet varmt i solen idag.

Jag och Kim har varit tillsammans i 2 månader idag!
och det roliga är att vi inte har varit ifrån varandra en ända dag! haha

Vi hade bara självständigt arbete idag på skolan, så jag drog lite tidigare.
träffade kim i skärholmen
köpte hårspray och gick på mc donalds
sen gick vi till deichman sko och jag hittade dessa



hur sköna som helst och sjukt snygga
229:-




samma modell fast i svart ormskinn
galet snygga
229:-



Efter att ha varit där så åkte vi till stan en stund och sen hem.

vi solade ute på balkongen och jag fick faktist lite färg, men den kommer säkert försvinna tills imorgon, haha

sen drog vi ut och sprang en runda
Min första joggingrunda för året
gick ju inte så bra, var tvungen att stanna var femte minut. Bokstavligen!
men det var skönt ändå!

sen kollade vi på film och somnade, haha


ciao!


Kommentarer
Postat av: Linn

haha men be faderskakan att sponsra. Fan va det skulle va asm om du kom ner då!!! :D

2010-04-15 @ 00:25:35
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0