saknar..

Kom att tänka på hur mycket jag saknar allt som hänt i mitt liv
ångrar nästan inget jag gjort
men jag ångrar att jag inte gjort saker jag borde ha gjort
nu är alla dessa tillfällen förbi och jag kan inte få tillbaka dem
tankarna bara snurrar i huvudet
saknar mitt liv i umeå
alla människor
allt vi gjorde
saknar till och med lycksele, speciellt en viss person,
min vän som jag älskar så sjukt mycket, men inte träffat på två hela år
men jag saknar också mycket i stockholm
väldigt mycket har hänt på 1 ½ år och jag önskar att allt varade längre
jag saknar det
<3
Kärlek till alla jag har fått vara med
<3

Kommentarer
Postat av: linn

Saknar dig Sassa :( massa!

2011-05-15 @ 15:22:36
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0