pengar alltså

BLEV 100 KRONOR RIKARE IDAG!

fick 100.50 kr i dricks idag på serveringslektionen.
så hilma skönt att få hundra spänn i handen bara av att göra sin plikt i skolan!

och jag är så fattig nu så jag har inte ens med mig plånboken från hemmet! sorgligt!
mycket hände idag alltså. bara en massa kaos!


- Jag blev som vanligt irriterad på Nader!!

- Tilas mobil blev stulen

- fullsatt i serveringen

- kaos i luckan (där man hämtar maten från köket)

- galet med stress

- bongade fel så ett bord var på väg att betala 400 kr mer än vad de skulle.. istället för att slå in 3 vinglas, som de beställt, slog jag in tre flaskor vin! GALET!

menmen, dagen lönade sig med att man fick 100 kr extra i fickan
nu när man verkligen behöver det också.. studiebydraget kommer ju inte förän sista september...



underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0