iPhone alltså...

Är så sjukt trött på min iPhone, orkar inte med touch.
så sjukt irriterande, säljer den för 2000, seriöst!
den har en liten spricka högst upp i högra hörnet, men inget som stör, och något sliten på baksidan
men, jag köpte den för 1½ år sen så den har hållt riktigt bra.
svart modell, 8gb

kollade på olika pricerunners och den går på runt 5000:- som ny

hör av er om ni är intresserade






vill ha en sony ericsson med vanliga knappar!
siktar in mig på den här




Sony Ericsson Hazel passionate red

Enligt mig, sjukt snygg och grymt skön att hålla i, och jag älskar knapparna.
VANLIGA KNAPPAR!

Kommentarer
Postat av: nil

Snabb affär o få pengar idag?

2010-10-25 @ 09:47:07
Postat av: nil

Har du sålt den eller?

2010-10-25 @ 18:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0