-.-

WOOOOOHOOOOOOW!
senaste inlägg 2010-09-20



haha! vet inte ens vad jag ska skriva, har inte haft tid att sitta vid datorn bara!
men nu har jag fyllt 18! YES!
hade en grym kväll på The Bridge
konstigt nog var det många från skolan där
men det märktes att klubben var en riktig "hej jag har fyllt 18 och får gå ut!" klubb.



Tack Nina och Tila för en underbar kväll!





Har köpt en ny mobil också men det är inte xperia som alla har.
Nej det blev en helskön enkel sony ericsson men vanliga knappar!
INTE TOUCH!
är så galet trött på touch så jag älskar min nya mobil.
det blev en Elm iställer för Hazel som jag egentligen ville ha, men jag älskar den ändå.








sen har jag just investerat på en ny kamera också :D



14,1 megapixel
4x optisk zoom/26 mm vidvinkel
HD movie
7-tums LCD-skärm

Älskar att den är i Guld, silver och svart är så tråkigt, och jag ville verkligen inte ha en rosa!






söker lägenhet och jobb för fullt just nu, men att få en bostad genom bostadsförmedlingen är ju VÄRDELÖST!




Bostadsförmedlingen, YOU SUCK!


när man ser en lägenhet, till rimligt pris, måste man ställa sig i kö på typ plats 184 av 186 sökande i kön
varav den som är först i kön har stått i i bostadskön från 2002 eller ännu värre 1998.
folk som har fått lägenheter men står kvar i kön IFALL att man vill hitta en ny bostad.
taskigt..
(men smart)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0