TERROR ON ELM STREET (2010) ÄGER SÖNDER ALLA SKRÄCKFILMER!

Har inte kunnat blogga eftersom jag inte gillar att blogga utan bilder. Min pappa håler på att meka med datorerna och jag kan inte spara eller lägga upp gamla bilder...

Helgen var riktigt mysig. under fredagen så firade jag och Kim att vi varit tillsammans i 3 månader med att gå på bio. vi såg Terror on Elm street!(2010) Jag kan säga att det är den Bästa skräckfilmen jag någonsin sett! den är nästan värd att betala för igen. Man var spänd under hela Filmen och bara väntade på att något skulle hända. Det blev inte tråkigt en ända minut!
Ett måste att se om man är skräckfilms älskare!

på lördagen var vi på Cirkus jag, Kim, pappa och lillebror oscar. det var mysigt det med. Lite annorlunda var att de hade djur som drumedaler och lamor under showen.


Värmen dödar mig! Det har varit så sjukt varmt, jag klagar inte, men den fuktiga luften har gjort mig hängig..
men jag älskar dofterna! Det doftar sommar överallt och det får mig bara att tänka på förra sommaren. Älskareeh!





JAG ÅKER TILL UMEÅ NÄSTA HELG, UNDER YRAN!!
TAGGA TAGGA TAGGA!!
kommer bli galet med minnen från alla utefester genom tiderna i umeå
längtar till tusen!
Flyger till umeå redan på torsdag morgon!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad kul att du kommer till yran!!!:D

2010-05-19 @ 21:10:45
Postat av: Anonym

fyyyyyyyyyfan försvinn från oss

2010-05-20 @ 10:56:26
Postat av: julia

Kul att du kommer till umeå Sabina!:)

2010-05-20 @ 15:14:12
Postat av: Linn

Uppdatera meeeeera sassaa!!

2010-06-09 @ 13:59:02
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0