MUSIKSTUDIO SÖKES!

Min baby vill vara med i en tävling och behöver en studio för att spela in en demo!
någon som vet något ställe?
behöver en NU!

ONT OM TID!!








 

Det var riktigt skönt att vara ute i solen idag, satt ute i 20 min och fick faktist en liten skillnad. men är fortfarande likblek, haha! den skillnaden kommer försvinna snabbt!







har märkt att det är riktigt svårt att titta normalt med solen i ögonen. man är inte alls van med solljusen än så länge xD






juste, har hunnit städa det lilla jag har som rum också

och ni som vet hur mitt rum ser ut så är det stor skillnad xD




sminkbordet är också undanstökat




stolt



ciao


Kommentarer
Postat av: Tony Borg

Hej!

Erbjuder inspelning i professionell musikstudio till ett humant pris. Tekniker ingår.

Självklart får alla hjälp med goda råd om så vill. Vi har en hel instrument och förstärkare som går att låna vid inspelningen.

Ring gärna för mer info:08-366105, 0735-393262.



Länk till hemsida: http://www.borgmusicstudio.se/



Välkommen



Med vänliga hälsningar

Tony Borg

2011-03-19 @ 16:06:17
URL: http://www.borgmusicstudio.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0