Längtar till helgen!

Usch, vad jag hatar att vara sjuk! Heal me someone!
har sjukt tråkigt och vill bara hem!
inget planerat till imorgon, det ända jag vet är att jag ska träffa Tage vid typ fyra.
men måste väl hitta någon mer att träffa.
Det är ju inte ofta man är här, och nästa gång blir väll inte förän sommaren, om inte påsken, om ekonomin håller, vilket jag inte tror att den kommer göra..

men det ända jag kan tänka på nu är KIM, KIM, KIM!!
Saknar dig Baby!!<3<3
längtar galet mycket till slutet av veckan!
på torsdag åker jag till Norrtälje, ska ge kim en bamsekram!
Det var faktist en vecka sen vi sågs, och det är det längsta vi varit ifrån varandra.
HAHA! innan så har vi träffats varje dag sen första gången vi träffades (själva) lite komiskt kanske...

Sen på fredagen åker vi till Stockholm och ser Alice in Wonderland som jag velat se ända sen jag fick reda på att den skulle komma, vilket var ca ett år sen.
Ska bli roligt att få träffa Kim igen och spendera helgen med honom, mysigt.


ca 100 läsare idag ASM
love ya <3




Kommentarer
Postat av: Ronya

jag vill också se den men ha så kul nu sis<3

2010-03-03 @ 19:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0