hum

Nu har jag inte bloggat sen i tisdags? kanske måndags till och med?
haft för mycket att göra..

Onsdagen åkte jag hem från umeå.
Vilken panik jag fick på flygplatsen!
Det händer alltid något när jag ska resa och den här gången hade jag bokat fel på biljetterna.
jag hade bokat att jag skulle åka hem den 10 mars istället för den 3.
så jag var tvungen att spendera tusen kronor (som jag inte hade,var tvungen att ringa efter dem)
för att komma mig hem.

Kim mötte upp mig på flygplatsen och vi var hemma vid 10 tiden på kvällen

på torsdagen åkte vi först till heron city för att hämta biljetter till Alice in Wonderland
vi åkte hemifrån vid 11
sen med omständigheter kom vi oss till norrtälje 14.10
kim skulle till tandläkaren, sen rullade vi till hans morfar och sen till kim.
vi var hemma hos honom vid 5
sen gjorde vi inget annat än att kolla "Kalle och chokladfabriken"och "Vampire diaries"
spelade lite super mario ochså med hans lillebror och två kusiner.

idag

ALICE IN WONDERLAND ÄGDE!
VILL SE DEN IGEN!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0