GNATT

har kollat på en ny plattång, min gamla är riktigt dålig,
men jag kunde väl inte förvänta mig så mycket av den med tanke på priset.
men du har jag lovat mig själv att jag ska köpa denna innan sommaren börjar.
Pengarna försvinner ju varje månad men jag hoppas att jag ska kunna köpa den





Ga.Ma Cp1 ceramic Laser Ion är den dyraste av plattängerna och naturligtvis den bästa,
en plattång som skickar avger negativa  joner (ca 2 miljoner/sek).
Har du ett risigt och dåligt hår är det denna plattång du ska välja för maiximalt skonsamhet mot håret.
Till ett normalt hår kan du nöja dig med den vanliga cp1 om du inte är villig att lägga ut den merkostnad som den här tången kostar.
 Dimension på plattorna: 25*90 mm


den verkar riktigt bra, men priset varierade mellan 500-900 på olika sidor,
 men Kim sa att den fanns för 500 på en frisör salong
500 är faktist inte mycket för en bra plattång




Ska åka till Umeå med Kim på påsklovet.
Blev överlyckling när kim berättade att han fick följa med!

Älskar dig Kim! <3




Nu ska jag sova!
godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0