What a Friday!

Fredagen blev väl inte som tänkt. Tila lurade mig att det skulle vara fest hos Lukas, men nej då!
Det var det verkligen inte, det sa hon bara för att jag skulle med.
Planen var egentligen att hon bara skulle få umgås med Douglas och försöka para ihop mig med Lukas
Taskigt Tila och Douglas!


Sen mitt i allt så lämnar Tila och douglas mig ensam med Lukas
(en del i deras plan, antar jag)
TACK SÅ JÄTTE MYCKET


Sen när jag inte ville vara med lukas längre gick jag in i rummet där Tila och Doglas gömt sig
 och det kanske inte var så bra gjort men.. dom förkänade att bli upptäckta.
 
då fick Lukas för sig att bära mig
Sen halkar han!
och jag har jätte ont i skuldetbladet nu :(


BILDER FRÅN DEN JOBBIGA KVÄLLEN




Det där var så alltså "festen"
(på fyra pers) KUL!






Lyckad bild, de puttade oss just när vi tog kortet!






Me and Tila shaking on the dancefloor!














OMG IT'S THE AFTER PICTURE
AFTER...
YOU KNOW WHAT HAPPENED!!







LÄÄÄÄÄS DETTA!!!


här är en reality bild på hur kvällen var!!
Kvället består att att Douglas och Tila pussas hela tiden
medans jag ständigt puttar bort en desperat kille
som höll på mig hela tiden!!







Vi kom i alla fall hem någon gång





WHAT I FRIDAY!


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Fan vaa du festar nere i skitSthlm! ;D

Vart de katastrof när de kom llite snö dit ner elr? haahahaha xD

2010-01-29 @ 09:01:42
Postat av: Sabina

Haha, ja det är nästan det, i alla fall med kollektivtrafiken, man tar sig nästan ingenstans!

såklart jag festar! ;D

2010-01-29 @ 16:43:39
URL: http://sabinizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0