FLYTTA!

yes, yes, yes, yes!
jag ska flytta till en trea. då slipper jag bo i vardagsrummet! awesome!

vi flyttar inte långt, bara till grannhusen så jag bor nästan på samma ställe ;D



på tal om flytt. jag kollade häromdagen på studentlägenheter.
Hittade en etta i Skrapan på 19:de våningen med hyran 3000 i månaden
det är ju sinnes sjukt! tänk att bo på 19:de våningen mitt i stan.
Och pappa sa att jag skulle slå till, han var fullt inställd på att jag skulle ha den
MEEEEN!!
sen när jag letade hur jag skulle kuna få den så var man tvungen att ställa sig i kö, och när jag skulle skapa ett konto där så stog det att man inte fick ställa sig i kö förän månaden man fyllde 18 DAMN 6 månader kvar.





Tänk att bo här på 19:de våningen
Pappa gick med på det och allt...



jag tycker att studentlägenheter ska ha 15-16 års gräns eftersom det är då man börjar gymnasiet!
idiotiskt dåligt!


Kommentarer
Postat av: Linn

Härligt dedär med flytten! När blire av?? :D

2010-04-13 @ 12:48:42
URL: http://anjiru.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: i slutet av maj. under 10 dagar i slutet av maj så äre brännbollsyran i tre dagar, kulturnatta, nordic rock, rix fm och yran konsär! Galet mkt sup här i ume dååå!!! :D du måste ju nästan komma upp, annars så missar du årets jävla grej! :D

2010-04-14 @ 21:13:47
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0