Musikvideon

Har kollat in lady Gagas outfits inför musikvideon som jag ska vara med i på lördag
ska vara bakdansare till någon engelsk tjej.
ingen riktigt känd än så länge
men det är  i alla fall något, och det ska blir riktigt roligt att få vara med.

Men vad ska jag ha på mig?! någon som kan min garedob som kan ge tips?

Kan ju säga att hon knappast använder något som man skulle kunna hitta liknande på H&M och gina (?)










haha finns inget i den stilen i min garderob i alla fall..
och det känns något jobbigt att månsta köpa nyakläder för en inspelning..
allt hade bara varit bättre om man fick låna kläder där ;D

men jag hittade den här bilden som dock inte är lady gaga men är liknande hennes stil



plagg i denna stil skulle man ju faktist kunna hitta lite här och var, men fortfarande..
är det värt att slösa pengar när jag bara skulle tjäna ca 300 på inspelningen?

ingen aning om vad jag ska ha på mig än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0