Vaken fortfarande

Jag vet inte vad jag gör vaken, jag är inte trött och pappa säger att det är fullmånen (?) hur går det ihop?

Jag har i alla fall spenderat hela kvällen med att spela in ljudklipp med Sebastian och Linus från Umeå, eller.. en liten by utanför umeå. Vi pratade om allt från att jag ska hälsa mina stureplans brats med backslick till psykologi.. Sebastian och Linus, ni måste ha världens sämsta humor! Jag skämtar inte! De tror att det bara finns brats i stockholm som inte har en minsta gnutta vett i skallen.

Där hör ni ju vad norrlänningar tror! och vem, VEM i stockholm tror att det går isbjörnar på gatorna i umeå? alla människor med något bakom skallbenet vet ju att det inte bor isbörnar någonstans i Sverige?
Jag har också fått höra att vissa stockholmare tror att man i umeå kan åka skidor till skolan, NEJ det går inte!

Och ja! umeå är en stad! om man ska till "stan" så går man inte bara till en bensinstation eller en tobaksaffär, staden är mycket större än så! Nu får ni veta allihop! lär er!



Har fullmånen stor påverkan på oss människor? hur kan den ha det? jag måste nog läsa på lite mer om det..



Kommentarer
Postat av: Linn

men hallå.... jag åker ju jämt skidor till skolan, fast om det inte finns några spår så rider jag på min tama Isbjörn Hubert. ÅÅhh, trogne hubert... jag har tränat honom själv ;) allt går med vilja, våld och vaselin... och kaaaanske lite morötter.

2010-01-02 @ 12:34:15
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0