UMEÅ

Det finns ett område i Umeå som kallas Ersboda, många har fördommar om detta område, det brukar kallas hasch boda och liknande. Det finns äckligt mycket fjortisar i det området och de brukar hänga utanför frasses och max på stan. De kallar sig själv Ersboda Crew. Man kan ofta känna igen tjejerna på deras översminkade ansikten, vit-gula hår eller deras lätta klädsel. killarna har oftast häng-byxor och stora jackor. och en mobil som spelar hip-hop och rap i handen. Båda delarna har inget annat liv än att hänga utanför max och frasses och röka och snacka skit om sina såkallade "vänner". De har inget bättre för sig än att tracka ner på andra!

SKAFFA ER ETT LIV ERA ÄCKLIGA JÄVLAR! 

Shit vad jag är glad över att jag har flyttat därifrån. Umeå är riktigt pinsamt!
Fick en kommentar från "Ersboda Crew"
snygg?
FUL OCH ÄCKLIG

där ser ni hur patetiska sådanna människor är, de tar sig sin tid och läsa en blogg från en person de hatar och sedan kommenterar det. inget liv säger jag bara, inget liv!

Nog om det..


Idag



Dagen börjar med att jag strosar runt i min underbart sköna morgonrock



Underbar



Köpte biljetter till "Alvin och gänget 2" ska gå på bio med min lillasyster imorgon!



Min lillasyster, tagen för ett år sen.




köpte nya skor, liknar ugg skor fast stickat, 99 kr!!

Ikväll blir det säkert party, hoppas på det!

Trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: lisa

det handlar inte om umeå, det handlar om alla ungdommar som tror att dom är något, så är det överallt, till och med i stockholm.

fast umeå kanske har mer stake så man få veta att dom snackar skit, de kanske dom inte har i sthml.

2010-01-11 @ 09:30:03
URL: http://liwss.blogg.se/
Postat av: lisa

måste bara skriva en kommentar till. du skriver att alla i umeå trackar ner varandra och att det är så jävla dåligt, vafan är de du gör då? du sitter och skriver skit om alla du varit vänner med. de är du som är patetisk inte vi.

2010-01-23 @ 15:44:10
URL: http://liwss.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem fan bryr sig om att du strosar runt i din jävla morgonrock

2010-01-23 @ 19:35:41
Postat av: Sabina

Men läs inte min blogg då, jag skriver väl om vad jag vill, idiot!



och till lisa

Jag riktade det till vissa personer, förstår inte varför du tar åt dig eller försvarar dem, det är väl inte precis så att du känner dig träffad, eller?

2010-01-23 @ 19:42:27
URL: http://sabinizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är äcklig

2010-01-26 @ 19:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0