trött trött!

Nu har man just vaknat! Skönt, men som vanligt, när man sover för länge så blir man ju alltid tröttare!

Jag har börjat se Thc OC igen. det var ett väldigt tag sen och många avsnitt kommer jag inte ens ihåg!
Men jag älskar serien!




Häromdagen när jag äntligen tog tag i pluggandet hade jag riktigt otur!
Jag skulle in på en sida för att hämta en text till vår Hygien uppgift.
då kommer detta upp!?!



KUUL!!
just exakt den dagen också!
jag var inne på sidan vid 21-22 tiden så man tycker ju att sidan skulle varit klar då! Men jag har ju alltid den turen!

Samma sak var det när jag skulle hem från Tobias i helgen! Jag skulle gå av i Älvsjö,
så när det står Nästa Älvsjö så går jag av! VARFÖR?!?
(det ska bara stå Älvsjö!)
då är det alltså fel på skylten så när vi är på väg att stanna på stationen före älvsjö så står det älvsjö!
och självklart när jag upptäcker att vi är i stuvsta så har dörrarna hunnit stängas.
Det är ju söndag också så pendeltågen tågen går bara en gång i halvtimmen.
Min tur alltså!





Min Underbara tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0