Saknar min Elli!

Elli jag saknar dig mer än allt annat, jag har ingen jag verkligen kan snacka allt med.
Du är min allra bästa vän och du har varit det en lång tid nu. 9 år! Vi har hunnit med så mycket tillsammans, och jag älskar dig!

Längtar, längtar, längtar!! tills jag får träffa dig, hoppas du får komma till mig under sportlovet, annars kommer jag till dig!
det är värt att betala 700 kr och sitta i en buss i 18 timmar bara för att få träffa dig! du är den bästa vännen man kan ha!

Än så länge har vi bara varit i Paris tillsammans men snart blir det Thailand!!

Du är saknad till tusen!










Tjänade 1200 i en kväll för thaidans.







Älskar dig Syster!


Kommentarer
Postat av: Elli

tack för den underbara texten men inte så underbara bilderna.......saknar dig också

2010-01-19 @ 18:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0