Nyår!

Mitt nyår firades med Jimena (även kallad Tila) och Andreas på en fest i Hässelby. ganska skön fest, hög musik och skönt folk! här kommer bilderna.



Jag på väg mot slussen för att möta Tila och Andreas




Mina nya skor som jag är riktigt stolt över!



På väg till hässelby
Visst är de söta!



ja.. nu har man kommit till festen







Riktigt söta tjejer!
tjejen till vänster kommenterade att jag var söt hela kvällen, tack!



Jag och en kille vid namn Jim



Jim älskade att ta närbilder på mig.
vet inte hur många närbilder jag har på mig själv tagna av honom...



Andra killen från vänster ville ha uppmärksamhet



Det ser man klart och tydligt på den här bilden






Cute!



Nyktert!
Tack för en trevlig kväll Tila!



Dagen efter är man riktigt sliten


kvällen slutade med att jag åkte till TC och väntade på Tobias.
Jag väntade på honom i 40 minuter!! Själv! i T-Centralen!
såklart kommer det en massa utlänningar och raggar på mig, om jag räknade rätt i det tillstånd jag var i då, så var det 11 stycken som hängde efter mig och frågade om nummer, varav deras homies stod vid sidan av och bara skannade mig. Läskigt!!

Tillslut efter dessa 40 minuter, så kom tobias.
och vi somnade nästan direkt när vi kom hem.



Bild från förra helgen. puss sötnos





Kommentarer
Postat av: Linn

Hahaha lööövly blogg sassis!!

2010-01-02 @ 12:32:48
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0