Mycket som hänt!!

Oj nu har det hänt mycket!!

Jag har varit jätte dålig på att orka skriva men nu kommer det!
Börja dansa! Rhodos?
mycket har hänt på så få dagar! Love my life!

Torsdags kväll drog jag med en vän när han skulle tatuera sig! älskar hans idéer!
hade riktigt roligt med K, efter tatueringen var klar drog vi in till stan och åt på Mc Donald's.
Efter det drog vi till honom och såg på Svampbob fyrkant!

Fredag åkte jag och Tila till Tyresö och träffade Douglas och hans vänner.
Helt ok kväll!

JAG SKA BÖRJA DANSA!
Tack vare min gode vän Elin! som berättade att det bara kostade 700 på ett ställe. så det blir nybörjar Dancehall. nog för att jag inte är nybörjare men det ska bli kul ändå :D
Blev överlycklig över beskedet som jag fick under Varmkökslektionen
började hoppa av glädje!! :D :D

RHODOS?
Mina vänner i Umeå fick en spontan idé att åka till Rhodos i slutet av augusti.
och ska boka biljetter nu på måndag.
så jag måste skaffa ihop 7000 till augusti, men det ska jag nog klara!
ser verkligen fram emot att gå göra något sådant med mina gamla vänner i umeå,
eftersom jag saknar dem verkligen!!


IKVÄLL

Det blir nog att åka till Märsta och träffa Aki.
Sen senare är inte bestämt än.




Våran skola består av dessa jobbiga trappor! sjukt drygt att gå upp och ner var ända dag, men man får i alla fall motion! :D



Kevin :D



Gabbe och Nippeh



ELIN
Som jag ska gå Dancehall med
och David



jag gör bechamelsås :D
alla skulle göra två liter var
Mycket!



Mycket pasta!







Fredag!



Tila





Rhodos? ska jag dit?




Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0