Jobbig kväll!

Usch vilken jobbig kväll jag haft! och jag glömde kameran så inga bilder kommer från kvällen.

1. David orkade inte vänta på mig i slussen.

2. Nippeh's tjejkompis som hade fest ville inte ha dit fler tjejer.

3. Väntade en halvtimme på saltsjöbanan.

4. Kände ingen på festen utom david
(som nästan inte ens snackade med mig)

5. Polisen kom!

6. Vi väntade på bussen till stan i en halvtimme
(det var ca -14 och man var fest klädd så varmt var det inte!)

7. När jag var framme insåg jag att inga tunnelbanor gick, inga nattbussar heller!
(det var ju ändå en måndag, men det tänkte ju inte jag på)

8. Jag ringde Jim och han kom till stan, sen åkte vi svart taxi hem till honom.
(läskigt med utländsk svart taxi!)

men, men.. nu
 är jag hemma, ganska sliten, och haddis frågar om jag vill på fest imorgon, jaha... då börjar det om igen då *suck* aha hoppas att det blir bättre. och att man kommer hem efter..



Har köpt nya piercingar, en guld, en svart och en kula som är silverfärgad med en rosa sten i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0