Helgen

Under lördagen så var jag på bio med lillasyster





Sen åt vi på mc donalds och efter det gick vi till BR leksaker



Hon måste ha til hela samlingen!



Den på kvällen åkte jag till Tobias, Under kvällen ville vi ha glass men det fanns ingen CHOKLADSÅS!! OMG



PORR! Chokladsås på G!



Klockan var nästan halv sex och det ända han kunde tänka på var chokladsås!



Den blev aldrig tjock men vi använde den ändå ;D



Resultat! Tobias hällde på chokladsåsen medan den fortfarande var varm, så glassen smälte.



Gott!



Dagen efter..



ojoj! jag bet honnom under kvällen för att han skulle hålla sig vaken, haha.


Sen skulle tobias måla i sitt nya rum








Riktigt snyggt!

Efter han hade målat klart var klockan åtta och vi var så trötta att vi somnade,
tur att pappa smsade mig så att jag vaknade,
annars hade jag väl fått panik när jag vaknade och kom på att det var skola samma dag!




Var riktigt trött när jag kom hem vid 12 på natten.

Det var min helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0