Hela natten

Nu har man dygnat..
För att göra det lättare så hade jag en kompis hos mig för att hjälpa mig att vara vaken.

 Vi såg hela triologin under natten

jag kan säga att jag somnade de tio sista minutrarna på sista filmen.

 

Jim var på väg att somna hela tiden, men cola flaskan var till bra hjälp för mig :D







vid 4-5 tiden kom pappa in med hamburgare åt oss, haha.



pappa kom och nallade av min sprit tre till fyra gånger under kvällen, så nu är det bara ca 1 cm kvar i flaskan, menmen.. han lovade att köpa en ny åt mig, tur för han!



vid 9-10 tiden var vi riktigt trötta!

 vi kollade på mina gamla danser, haha!





sen blev det scrubs! lövley!

Sen vid 11 så somnade jag i några timmar, inte lyckat, men jag sov inte för länge och kommer att vara riktigt trött ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0