Första skoldagen

Hade en riktigt skön första dag i skolan.

Klev upp nio, Idrotten började tolv och slutade vid ett. sen var skoldagen klar!


Fick veta att under vecka 8 så ska vi till skidbacken och åka med skolan, AWESOME! längtar till tusen!!

Har inte bestämt mig än om jag ska åka snowboard eller skidor.

Synd att min egen snowboard är ca 80 mil härifrån, i staden Lycksele. så det skulle kosta minst 700 kr bara för att hämta den, så det blir nog att hyra utrustning.



Förra året, Saknar!

men det här ska nog bli kul!



Min snowboard






När det gäller att åka i backen så älskar jag snön, annars kan den bara försvinna!



Har bestämt mig för att lära den här killen att åka skidor.

Gabbe! Du måste med!

TAGGA,TAGGA,TAGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0