End of Dancing?

I år skulle bli mitt tionde år jag dansade. Men sen flyttade jag till Stockholm.
Det är så dyrt med danskurser här så att jag inte har råd att
fortsätta med en av mina största intressen.
Riktigt tråkigt!

Om jag ska dansa lika mycket som jag en gång dansade i Umeå så skulle det kosta ca 12 000 kronor.
 En kurs/termin kostar ca 2500-3000 kronor! För samma summa skulle man få tre kurser i Umeå! HEMSKT!
Har inte ens råd att dansa en kurs.

Det känns jätte tråkigt att måsta sluta pga priset.
Blir gråtfärdig när jag tänkter på det.


Under alla mina år så har jag dansat



Jazz




Modernt
(bild på Moa och Antons dans, oförglömligt!)




Street
(många stilar)



Locking



House
(hittade ingen bra bild på det)



Dancehall

(SEXY VICKAAAN!)



Breaking





Jag har till och med dansat Can Can


Blev nästan sugen på att flytta tillbaka bara för dansen.

Det är när man inte får det som man inser hur mycket man saknar det.


Kommentarer
Postat av: Linn

hulahula och thai dans då??? :D haha

2010-01-12 @ 23:40:01
URL: http://anjiru.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh, jag saknar också att dansa. Dock har jag inte kört lika många stilar som du:)

2010-01-12 @ 23:54:26
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0