Vad hände?

Vad hände med sommaren? den bara försvann seriöst!
har typ inte hunnit göra någonting. Och efter halva sommaren så försvann sommarvädret också. grått hela tiden!
tråkigt.

Kim åkte hem idag för att ta hand om sin lillebror, så nu är jag helt själv.

imorgon blir det att söka jobb. I alla fall lämna CV.

NÅGON SOM HAR LUST ATT HITTA PÅ NÅGOT?
hör av er
!

längtar typ tillbaka till skolan för att jag inte har något att göra... illa


All alone with nothing to do......











Tråååååååk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är patetiskt att du skriver ut att nån ska höra av sig till dig näru e som du är.. Ingen vill väl va me än surfitta jue

2010-08-10 @ 17:18:02
Postat av: Sabina

svar: Det är patetiskt att du läser min blogg om du.. hatar mig?

Inget bättre för dig?

2010-08-10 @ 17:58:45
URL: http://sabinizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0