TJOHOOOO

Jag fick den goda nyheten om att jag har fått skatteåterbäring från en deklaration jag gjorde för 1½ år sen.
skönt att få in pengar nu när inget studiebidrag kommer.

Idag blir det att åka till stan med Kim och Shoppa lite nödvändiga saker.
Ska klippa mig också. Det lär behövas eftersom senast jag klippte mi var i mars någon gång.
Funderar på att klippa kortare lugg igen.






som man ser här så har min lugg blivit jätte lång och man ser nästan ingen uppklippning





GAMMAL bild men den visar min korta lugg



vill ha tillbaka det håret




Måste ju berätta att jag var i Märsta och träffade några där också
framförallt Aki, Patrik och Jossan :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0