vill,vill, vill..

Vill till umeå igen!
Brännbollsyran, Rix FM och nordic rock sista helgen i maj.
har verkligen saknat picnic på kajen och sedan röja runt i hela umeå och träffa nya människor
SAAAKNAR DET SJUK MYCKET!
oj vad kul vi hade det förra året. Jag, Linn, Emma, Vickan och alla de andra brudarna från UIG.
saknar er girls!



ekonomin är LOST jag vet inte var den tar vägen.
känns inte som om jag kommer kunna spara pengar till sista helgen i maj.
men man får väl hoppas.





DET SNÖADE IDAG och ska tydligen göra det hela natten!
tur att stockholm är så varmt att snön inte fastnar.





GRÖNA LUND PÅ LÖRDAG!
om det är bra väder så drar jag och Kim dit!
har aldrig varit där på premiär dagen så det ska bli spännande
har hört att man får gratis kuponger på ALLT!
dricka, sockervadd, åk kuponger.. massor!







har ju laddat upp med båda korten, haha.




LINN ??!!? 
NÄR KOMMER DU TILL MIG?


 
saknar dig linniiis!


Kommentarer
Postat av: Linn

KOM NER!! Saknar ihjäl mig efter dig med!! :D :D Jag vet inte när jag kan komma ner nu pga av skolan, jobbet och två utlandsresor. det är så otroligt galet. Men jag kommer att komma ner framöver!! :)

2010-04-21 @ 22:36:48
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0