Lovet

SÅÅÅÅÅ...
då var lovet över och jag ska väl återgå till att skriva minst ett inlägg per dag.

Umeå var mysigt (var det ända kim sa), dock hann vi inte med så mycket.
Jag var där med Kim, och vi träffade alla mina underbara gamla vänner och några nya också.
by the way så ska säkert Linn komma ner till mig någon helg efter lovet, TAGGA!
Alla var såå glada över att jag var tillbaka i umeå.
Vi träffade också Idol Tove, och hon var riktigt social och trevlig, haha det trodde jag inte att hon skulle vara faktist, men det var hon. Sen på vägen hem så träffade vi Ali, Rabih's lillebror.






Och nästan alla som var på festen var dansare lade både jag och Kim märke till.
Kim kom ingefär med kommentaren: Gud vad många som dansar och är kända på samma ställe!

dagen efter bar det av till min stuga utanför lycksele, där det var Snö till höften, ÖVERALLT!! (det var det i umeå också på vissa ställen..) vi hade det riktigt mysigt med familjen. och dagen efter åkte vi till lycksele och sov där en natt. Jag och Kim såg en massa filmer och sen hann jag träffa Patrik också. kul, kul.

vi var tillbaka i umeå på måndag och eftersom det var en röd dag så skippade vi stan och åkte hem. vi träffade Nadja, Isabelle, William och Sara, mammas bästa kompisars barn, alla så otroligt söta.



bild på isabelle när hon sov i min stuga, när hon var 2-3 år. hon har verkligen vuxit till sig och hon pratar jätte mycket. Hon måste vara den sötaste unge jag känner. min unge ska också se ut så, haha!

sen på tisdagen åkte vi hem.

och resten av lovet har vi inte gjort någonting alls, bara varit hemma och kollat film, mysigt mysigt.


Riktigt tråkig Lördag blev det.
Skulle åka till Märsta och träffa Emelie från umeå.
halvvägs fick vi veta att dom skulle dricka -.- och när vi var 2 stationer från märsta fick vi veta att dom skulle kolla på fotboll också, KUL!! -.-'
men eftersom det var i märsta så var det som svårt att bara vända om med en timmes hemfärd så vi var där en stund. sen tog vi bussen som gick 22.49. så det blev en tidig hemgång men vi var inte hemma förän 00.00 ändå..

HATAR FOTBOLL!
bjud inte dit mig om du ska kolla på fotboll och chillkröka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0